Košík0
Způsoby doručení
Přepravce89 Kč
Osobní odběr BrnoZdarma
Doprava zdarma od 1000 Kč

Nejčastějsí dotazy k inteligentnímu systému osvětlení WiZ

Hledáte podporu týkající se vašich produktů nebo aplikace WiZ? Zde naleznete odpovědi na nejčastější dotazy.

 

PÁROVÁNÍ

1. Jde párovat světla přes mobilní datovou síť (3G/4G)?

Ne, musíte být přihlášení ke stejné Wi-Fi síti, na které chcete používat svá světla.

WiZ connected párování přes mobilní datovou síť

2. Mohu používat WiZ světla bez Wi-Fi routeru? (Wi-Fi direct)

Ne, světla WiZ se připojují přímo k vašemu routeru, aby se následně spojila ke cloudu.

WiZ propojení s claudem

3. Světla nepulzují.

Ujistěte se, že párování provádíte ve správném tempu. Vypňete je na 10 s, poté ZAP – VYP – ZAP – VYP – ZAP.

WiZ blikání žárovky
 

4. Jak zjistím, že jsem připojený přes 2.4GHz?

Zadejte své heslo do aplikace. Přepněte světla do režimu párování, poté se vzdalte od routeru a věnujte pozornost „pruhům“ signálu Wi-Fi na svém telefonu. Postupně klesnou,pak náhle zase vzrostou. To signalizuje, že jste přepnuli na 2,4 GHz, protože 5 GHz bylo příliš slabé. Nyní klepnutím na „Start“ v aplikaci zahájíte párování.

 

5. Využívám meshovou síť, jak mám postupovat?

Chcete-li používat režimy 1-3, možná budete muset odpojit jednu nebo dvě jednotky mesh sítě, abyste se ujistili, že můžete přepnout na 2,4 GHz, zatímco odejdete od zbývajících jednotek. Jinak použijte režim 4.

 

6. Automatická aktualizace firmwaru neproběhla, co mám dělat?

Počkejte 10 minut, poté světlo vypněte a znovu zapněte. Pokud nedojde ke změně, proveďte párování znovu.

 

7. Mohu připojit svá světla k univerzitní Wi-Fi / firemní síti?

Pravděpodobně ne. Většina společností používá podnikové zabezpečení WPA, které WiZ nepodporuje. Použijte prosím zabezpečení sítě WPA2-Personal.

 

SPOLUPRÁCE SE SYSTÉMY OSTATNÍCH VÝROBCŮ

8. Má WiZ světla / scéna se nezobrazují v Google / Alexa.

Zkontrolujte, zda je integrace správně povolena a propojena. Pokud ano, zkuste „Hej Google, sync my devices“ / „Alexa, discover devices“ a vaše nová světla nebo scény budou nahrány.

WiZ integrace s Google Alexou
 

9. Kde najdu kód pro integraci s Google / Alexa?

Kód pro integraci naleznete v aplikaci WiZ. Zkontrolujte nabídku integrací v aplikaci a vyberte integraci, kterou chcete povolit.

 

10. Jak mohu propojit WiZ s Apple HomeKit?

Světla WiZ nejsou kompatibilní s HomeKit, ale můžete použít zkratky Siri k vyvolání scén nebo zapnutí/ vypnutí všech světel WiZ. HomeKit je systém umožňující uživatelům ovládat chytrou domácnost pomocí zařízení Apple. Zkratky Siri poskytují jednoduchý způsob, jak spouštět „akce“ (zapnout scénu v případě WiZ) klepnutím na váš iPhone nebo dotazem Siri.

 

11. Je možné připojit připojit zařízení WiZ k aplikaci Tuya?

Ne, mohou spolupracovat v aplikacích třetích stran, jako je Google Home nebo Alexa.

 

12. Bluetooth ve WiZ vs. Bluetooth v Philips HUE – jaké jsou rozdíly?

WiZ používá Bluetooth pouze pro plynulejší párování, ale ne jako základní systémovou vrstvu. V dalších letech plánujeme využít Bluetooth k umožnění lokálního ovládání světel. Philips Hue využívá Bluetooth k ovládání až 10 světel v jedné místnosti. Chcete-li získat plný přístup ke všem funkcím systému Hue, budete muset přidat Hue Bridge.

13. Můžete používat hlasové asistenty, pokud jste se přihlásili do aplikace WiZ přes Facebook?

Přihlášení a integrace nemají žádný vliv na systém. Můžete použít jakoukoli integraci, aniž byste museli propojit svůj účet WiZ s jakýmkoli poskytovatelem identity třetí strany.

Propojení účtu v aplikaci WiZ
 

14. Můžete sdílet knihovnu příkazů hlasových asistentů?

Knihovnu příkazů hlasových asistentů nelze sdílet. Vše se odvíjí od poskytovatele systému.

 

DALŠÍ BODY

 

15. Podporuje WiZ osvětlení Zigbee / Bluetooth Mesh…?

WiZ osvětlení nepodporuje Zigbee / Bluetooth Mesh. WiZ funguje pouze na 2.4 GHz Wi-Fi síti.

 

16. Jak funguje vzdálené ovládání?

Pokud jsou světla připojena ke cloudu (přes Wi-Fi router), každý uživatel s rolí „vlastníka“ je může ovládat odkudkoli (za předpokladu, že jeho telefon má přístup k internetu), prostřednictvím cloudu.

 

17. Nemohu ovládat světlo, když jsem mimo domov.

Zkontrolujte, zda máte přístupová práva vlastníka nebo hosta. Pokud jste vlastníkem, ujistěte se, že je světlo zapnuté a internet funguje dobře.

18. Moje rodina chce také ovládat světla. Potřebuji provádět párování pro každého zvlášť?

Ne, párování není potřeba opakovat. Stačí je pozvat do systému prostřednictvím aplikace.

Sdílení domácnosti WiZ

19. Proč nemohu změnit nastavení svých světel? / Nevidím všechna nastaven

Zkontrolujte, zda jste Host nebo Vlastník.

Nastavení vlastníka a hosta WiZ domácnosti

20. Mé Rytmy mi nezapínají světla.

Rytmy nikdy aktivně nezapínají světla. Definují pouze chování při informaci, že světla jsou zapnutá. Vyzkoušejte naplánování událostí.

Nastavení scén
 

21. Chci vyměnit telefon. Musím vše nastavit znovu?

Ne. Na svém aktuálním telefonu přejděte do nastavení aplikace WiZ a přihlaste se pomocí jedné z možností. Při spouštění WiZ na vašem novém telefonu se stačí přihlásit stejnou možností. Poznámka: Přihlášení vám pomůže zabránit ztrátě nastavení WiZ Home v případě ztráty telefonu.

 

22. Mohu být přihlášen s více než jednou možností?

Samozřejmě. S tím není žádný problém. Přihlášení do aplikace WiZ lze uskutečnit několika způsoby.

23. Některá z mých světel nemají k dispozici všechny světelné režimy. Nereagujte na určité režimy.

Zkontrolujte, zda jsou vaše světla barevná, nebo se změnou teploty bílého světla (pouze teplá až studená bílá). Bílá světla mají omezené možnosti světelných režimů.

Produktové řady světel WiZ

24. Musím své světlo resetovat, když ho přesunu do jiné místnosti?

Ne. Stačí otevřít nastavení světla a změnit jeho umístění do jiné místnosti v aplikaci. Je to tak jednoduché.

Produktové řady světel WiZ
 

25. Je normální, že zhasínání trvá tak dlouho?

Zkontrolujte nastavení zatmívání/zatmívání v nastavení místnosti. Můžete to upravit.

 

26. Mohu světla WiZ použít se stmívačem?

Stmívače nejsou podporovány u všech produktů chytrého osvětlení, protože nemusí poskytovat stabilní napájení čipu. Pokud potřebujete připojit svá WiZ světla na stmívač, vždy jej udržujte na maximální úrovni stmívání, abyste zajistili stabilní napájení a ke stmívání používejte WiZ příslušenství, případně aplikaci.

 

27. Nemohu ovládat svá světla, když je vypnu (přes nástěnný vypínač nebo přes vypínač stolní lampy).

Naplánované události je nezapnou. Světla musí zůstat zapnutá, aby byla dostupná v aplikaci a fungovaly naplánované události. Aplikace zapíná a vypíná světla. Nástěnný vypínač zůstává v poloze „ZAPNUTO“.

 

28. Lze produkty WiZ používat venku?

Na to neexistuje standardní odpověď. Závisí na hardwarových specifikacích produktu a také záleží na vašem routeru a kde je umístěn.

 

29. Jaká je maximální vzdálenost, na kterou mohou světla WiZ přijímat signál a na které mohou fungovat? Mohou fungovat přes stěny / kov atd.?

Stejné jako výše. Pár stěn nebo příček nejsou problém. Pevné kovové kryty mohou přerušit spojení se zařízením.

Jsme přímí dovozci renomovaných značek

  • Philips
  • Trio
  • Ideal Lux
  • Lutec
  • Italux
  • WiZ
  • Philips Hue
Všechny značky